Tuesday, May 2, 2017

Befit VIII nädal: uskumatu kui kiiresti see periood möödus

Heips!

Täiesti lõpp ja ongi juba kaheksa nädalat täis. Minu teekond algas 1. märtsil, seega võtan mõõdud 1. mail ja esimesel võimalusel lähen teen MyFitnessis uue kehaanalüüsi ka. Seega teen kokkuvõtliku postituse koos mõõtude ja asjadega hiljem. Seniks aga räägin, mis ma vahepeal teinud olen.

Oma väljakutsetest:

Uued trennid:

Fitbox - mõtlesin, et teen mõnusa "rahuliku" ennelõunase trenni ja kujutasin ette, et mind ootab ees midagi BodyCombati-laadset. Aga EI, poksikindad ja poksikott ootasid hoopis. Esimeseks lauluks oli korralik soojendus - jooks, hüpped, löögid jms. Ma mõtlesin, et annan juba siis otsad, pulss läks nii üles. Pärast tegime igasuguseid lööke - vatti said nii käed, jalad, selg kui ka teised lihased. Pulss oli kogu aeg nii üleval ja see trenn oli ikka palju rängem kui BodyCombat. Aga kokkuvõttes jäin väga rahule, kuna sain end ikka korralikult välja elada. Peale seda trenni läksin otse raamatukokku ja olin seal nii läbi ja unistasin, et saaks ainult pikali visata.

BodyCombat + Bodyattack maraton - läksin sinna kohe järgmine päev peale Fitboxi, nii et oli päris ränk. Combat mulle meeldib väga, aga Attack tõmbab pulsi veel rohkemgi üles. See nõudis ikka korralikku pingutust ja trenn võttis ikka meeletult läbi, muidugi see kestis 1,5h ka kokku. Kokkuvõttes jäin rahule, et ma suht väsinud ja magamata olekus selle läbi tegin ja see julgustas mind teinekordi jälle Attacki minema.
Bodycombat+BodyAttack maraton @ Viru MyFitness,
treener: Kadi Kuslap

Kuigi Befit2017 saab kohe läbi, ei tähenda seda, et ma oma väljakutsetega edasi ei tegeleks. Kindlasti proovin ka teisi uusi trenne ja annan teile ka siin neist teada! ;)

Trenninädal
K: Fitbox
N: Bodycombat+Attack
R: vaba
L: vaba
P: Zumba
E: Bodycombat + ülakeha
T: Bodyjam + alakeha

Kuna magistritöö tähtaeg pressib meeletult peale, siis enam pole kahjuks olnud aega teha nii palju teha jõutrenni. Teen kiiresti oma kardio ära ja jätkan oma muid toimetusi. Üritan nii palju kui võimalik kardiole lisaks mõningaid lihasharjutusi teha.

Toitumine
Külalised keeravad mu toitumise ja plaanid pekki, tuues kogu aeg head ja paremat. Palun ärge tooge mulle kooki! :D Reedel käisime tüdrukutega klubitamas ja külastasin kohalikku klubi ilma tilkagi alkoholi tarbimata ja ma nii nautisin seda. Laupäeval kutsuti mind Riiga kaasa ja muidugi ei suuda ma oma lemmiksushist seal ära öelda. Võtsin veel kuuma alkovaba Pina Coladat ka - nii et laupäev muutus täiesti plaanimatult cheat-day'ks.  Pühapäeval kasutasin elus esimest korda bataati, tehes jälle kõrvitsapüreesuppi. Mulle nii meeldib see supp, aga pean miskit  retseptis välja vahetama - tundub, et mulle ei meeldi enam kookospiim seal sees, tahaks miskit muud katsetada. Soovitusi? Jama asi on aga see, et mul on juba praegu väga kehvad lood unega ja seepärast tarbin väga palju kofeiinitooteid, kaasa arvatud energiajooke. Energiajookidest eelistan muidu Monster Zero't. Tean küll, et see pole üldse hea, mis ma teen. Luban, et mai lõpus hakkan jälle korralikuks.

TokyoCity on mu lemmikkoht Riias - soovitan kõigile!
PS. Seal on eraldi fitnessmenüü ka kaalujälgijatele. :)
Läksin üheks päevaks külla. :D

Perfect start for a day!

Üks lemmik vahepaladest #njieeesti

Mõningad õhtusöögid

Poeleiud
Rainbow küpsetatud sibula maitseaine - OMG kui hea see on! Minu uus totaalne lemmik! Panen seda igale poole, kuhu võimalik, nt supi ja soolase pudru sisse. Seda saab soetada Prismast. :)


Mustika muffini kohv - käisin Kristiine keskuse tee- ja kohvipoes teed ostmas ja seal on iga päev mingi uus ja põnev "päevakohv". Ühel päeval oli seal siis mustika muffini maitseline kohv - ma olin alguses nii skeptiline, kuna olen saanud suhteliselt maitsetuid kohve ka sealt, aga see oli küll väga mõnus. Ma täitsa kaalun selle ostmist koju ka. :) Tootega saab lähemalt tutvuda SIIN!

Barebellsi pähklikreem - Selveris olid kõik Barebellsi tooted soodukaga ja muidugi lendasid ma ka kohe kohale. See on ju täielik Nutella - lihtsalt imeline! Käin nüüd tihti kapi kallal seda salaja söömas. Ma võiks vist terve purgi ära süüa.
Täiendasin natuke valguvarusid :P


Marks&Spenceri maapähklivõi vahtrasiirupi ja pekaanipähklitega - Ma olen juba pikemat aega testinud erinevaid maapähklivõisid, et leida oma lemmik ja nüüd ma vist lõpuks leidsin selle. See oli armastus esimesest ampsust! Need krõbedad pähklitükid...mmm! Nüüd ma saan alles sellest fenomenist aru, kes käivad salaja kapi kallal maapähklivõid nosimas. Ka mul endal on nüüd raske sellega piiri pidada, damn! Ainukese miinusena tooksin välja selle, et sellel on veidikene suurem suhkrusisaldus kui neil teistel, mida viimasel ajal tarbinud olen. Ja no mina kahjuks ei suuda nautida maapähklivõid, kuhu pole lisatud üldse suhkrut.

Pajumäe mahejogurt mustikaga - üks järjekordne suurepärane leid ja täitsa meie kohalik toode. Olin juba ammu Pajumäe toodete kohta palju head kuulnud, aga polnud jõudnud veel kunagi osta. Ma ei julge nii huupi osta erinevaid suvalisi jogurteid, kuna nendesse on nii palju suhkrut lisatud. Ma ütleks, et siinse jogurti osas oli isegi täiesti enam-vähem suhkrukogus (9,3g). Aga see oli nii eheda ja mõnusa maitsega ja need mustikatükid mmm! Tõesti väga maitsev jogurt! Ma ei suuda ära oodata, et saaksin ka teisi Pajumäe tooteid proovida. Tahan proovida kindlasti nende mustsõstra-,kookose- ja kamamaitselist mahejogurtit. Lisaks on neil ka hea kohupiimakreemide ja gheede valik. Soovitan kõigile ja toetagem eestimaist! :)





Nädala kokkuvõte: hommikul näitas kaal 51kg. Peale suurt kogust putru ja trenni näitas Kristiine MyFitis 50,1kg. See kaal reaalselt valetab seal, olen seda juba varem täheldanud. Nii et kel paha tuju kaalu pärast, siis seadke oma sammud Kristiine MyFitti - tuju paraneb peagi! :)

Nautige kauneid kevadilmu!

Kirjutamiseni!

No comments:

Post a Comment