Sunday, April 16, 2017

Befit VI nädal: tasa sõuad, kaugele jõuad


Omg, kuidas aeg lendab! Ja ongi jäänud põhimõtteliselt kaks nädalat konkursi lõpuni.

Olen oma toitumise ja treeningutega üsna järje peal. Väga kiire nädal oli. Käisin nv oma kodulinnas, kus kohtusin samasuguse trennifanati ja Befiti-osaleja Intaga. Ühel päeval käisime jalutamas ja teisel päeval jõusaalis - me ei oska muud kui aktiivsed olla ja juttu jätkub meil kauemaks. See on üks asi, mille eest ma selle konkursi eest tänulik olen - uued tutvused. Tervitused ka Eglele, kellelt olen ka häid näpunäiteid saanud. Hei, kui peaksid seda lugema, siis igatsen Su postitusi! :D

Armsa Intaga. Kadestan tema suurepärast vormi! :)

Treeningud
kolmapäev: Bodyjam - ülakeha
neljapäev: Bodybalance
reede: jalutuskäik 4km
laupäev: jõusaal (alakeha) + jalutuskäik 4km
pühapäev: vaba
esmaspäev: Bodycombat + ülakeha
teisipäev: Bodyjam

Toiduleiud ja katsetused köögis
Nagu ma juba maininud olen, pean ma alati uut toidukraami katsetama. Seega ostsin ka uued Alma tooted - maitsega kreeka jogurtijoogi ja smuuti. Kreeka jogurtijoogi esimene reaktsioon oli, et mis **** see siis on, aga ajapikku harjusin maitsega. Rohkem seda ei ostaks, aga tahaks siiski teisi maitseid ka proovida, kuna seda õuna-kurgi oma kiidetakse. Smuuti oli palju meeldivama maitsega. Nüüd on proovitud, aga muidu peab neist suhkrupommidest eemale hoidma.



Kuna Gourmet Clubi pavlova jäätis osutus nii suurepäraseks, tahtsin ka tema muid jäätiseid proovida. Maitsesin seda šokolaadi-trühvlijäätist apelsinikonfitüüriga. Kuigi ma olen hull šoko-apelsini kombo fänn, siis see jäid küll tunduvalt alla sellele pavlova jäätisele.



Mitte magusast proovisin lõpuks ära need Maggie küpsetuslehed, proovisin ürtide oma. Minu arust on see geniaalne toode - kerge ja kiire teha ja andis mõnusa maitse kanale. Mind isutas juba ammu kana-ananassi kombo järgi, nii et nädal aega sõin raamatukogus riisi, kana, ananassi ja köögivilju. Kusjuures peab mainima, et ananassitükkide valik võttis poes küll kaua aega, kuna need marinaadid on nii suhkrut täis. Valisin leebema, mis sealt võtta oli.


Käisin ka Läti poode rüüstamas. Leidsin lõpuks suure pakiga kaerakliisid ja see maitsestamata jogurt oli ka päris heade näitajatega. Uus hakkliha meeldis ka! :)
Kokkamise poole pealt tegin jälle oma lemmikut kõrvitsapüreesuppi ja suur huvi oli katsetada ka tervislikke küpsetisi. Instagramis ringles šokolaadi-porgandi brownie retsept, mida tahtsin kohe ka ise katsetada. Tegin sellele omapoolseid mugandusi ja lisasin juurde ka kõrvitsat. Tegin neid muffinina, et oleks hea kaasa võtta. Hea, magus ja tervislik amps.
Porgandi-kõrvitsa-šokolaadimuffin - 1tk: 44kcal, S:5,3 V:3,5 R: 2,1

Omlett kõige hea paremaga...

Katsetasin uut seahakkliha porgandiga - kiidan heaks!

Ikka ja jätkuvalt mu lemmik kõrvitsapüreesupp ja grillitud võiku, millest olin juba ammu unistanud. Tegin rukkisepikuga, kuna sel olid kõige paremad näitajad, mille ma kohalikust poest leidsin.

Üks õhtu oli hull kalaisu.

Soomest on alati tore "kingitusi" saada. Kõik teavad, et enam ei pea mulle kommi tooma, tooge mulle igast uusi jogurteid! :)
Parim algus hommikule! :)

Tahtsin esitada endale sel perioodil challengeid ka. Veel mul on võimalus neist osa saada. Mõned näited:

* hommikune varajane trenn - esialgne plaan oli enne tööpäeva see teha, et näha, kui palju energiat see tööpäevale annaks. Kahjuks jäin just viimasel töönädalal haigeks, nii et see jäi ära. Nüüd käisin üks "hommik" kell 10:00 Bodyjamis ja see lükkas tõesti päeva kohe mõnusalt käima, vb oli asi supertoredas (minu jaoks uues) treeneris ka. Minu suurimaks hirmuks oli, et äkki tuleb hommikupuder üles (sõin u 1h enne trenni), aga ei, täitsa hea oli olla trennis ja energiat oli ka palju.

*lihastreeningud - olen kaks korda elus BodyPumpis käinud ja värisenud seal nagu haavaleht. Ma võin käia jõusaalis ja teha omas tempos asju ja katsetada erinevaid raskusi, aga pumpis ma miskipärast suren. Mõtlesin, et võiks üle mitme aasta nüüd minna uuesti proovima, kas või selles "Bodypump30 + MyFitAbs", siis saan end maha rahustada, et poole tunni pärast on kõik möödas.
Ehk kunagi võtan end kokku ja lähen ka mõnesse ringtreeningusse.

*uued trennid - käin erinevates klubides alati uusi trenne proovimas. Tahaks nt MyFitis ka Bosu, Fitboxi, joogat jms asju proovida. Aeg pressib peale, vaatame, kuhu trennidesse ma veel jõuan. Järgmine nädal tuleb MyFitis maratoninädal, siis saab ka end proovile panna.

Nädala kokkuvõte: jällegi tegi kaal samasugust nalja nagu eelmine kord, et näitas muusse kohta nihutades kogu aeg erinevat numbrit. Kõige suurem number, mida see näitas oli 50,8kg - seekord siis see nr lukku? Ei tea, enam ei usu midagi, sest sõin peale kaalumist korraliku portsu putru ja liikusin trenni, kus kaal peale trenni näitas 50.0kg - nagu wtf?! Ja nädala sees näitas kaal vahepeal üle 52kg. Peaks vist selle kaalumise ära unustama ja mõõtudele keskenduma. Olen õnnelik, kui kahe kuu möödudes kasvõi mõnigi cm läinud on. Loodame parimat! :)

No comments:

Post a Comment